23/9-cristells födelsedag!

Igår fyllde en underbar vän 18 år! Christell!

Har inte känt henne så länge men jag är verkligen glad att jag har träffat henne.

I sommras så var vi på allsång på skansen tillsammans, vi satt där från kl 7:00 på morgonen tills det var slut på kvällen! Det var jätte roligt Håkan hellström en stor stjärna för mig var där och det var helt underbart en sommardag på skansen med vännerna!

Filmkväll har vi också haft! haha! Härligt att hyra en film efter en låååång dag på jobbet!

Och massa andra roliga grejer har vi gjort. På så kort tid! :)

23/9- var din 18:års fest hade det jätte roligt :) God mat trevliga människor.....Och efter mat och dans....var det dax att börja städa hallelulija!.......4 timmar städade vi och då var vi ändå inte klara....Sista t-banan hade gått för länge sen....Tillslut kom vi hem 7:30 på morgon!...Men men sova kan man göra någon annan gång! För jag hade sååå roligt :) Tack för det cristell!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback