28 sep 2006

En ny vecka har gått i morgon är det redan fredag!
Idag har jag varit hos Tandläkaren inte för att det var så intressant att veta  men men ont gjorde det iaf. och det kändes som att hela huvudet borrades i tur!

så käkade jag med Linnea på Donken! "Nej ingen sallad vi ska ha hamburgare och svulla, nyttiga kan vi vara en annan gång " -hahaha!

Linnea en underbart trevligt tjej! En prinsessa! :) 
Hon är som solen - hon skiner glädje till alla
Hon är som guld - Värdefull
Hon är som bara hon kan vara- Linnea!

Ikväll har jag dansat afrikansdans det var roligt :)
Men det är speciellt man ska fram och tillbaka och svänga med huvudet och röra på allt samtidigt men det är en utmaning :) haha! Yeahhh!

Men fast jag har haft en jäääte bra dag så är jag jätte förkyld och ska snart krypa ner och dricka tea!


" Linnea och Tomas nu är det bara  6 * 4 - 12 timmar kvar tills vi ses " Våran humor tillsammans är oslagbar! <3  <3  <3






Kommentarer
Postat av: Linnéa

baby you are the best. fuck the rest!
man ska inte vara nyttig på donken ;D

2006-10-05 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback