<3 <3 <3




 Idag har det varit en underbar dag!,  Jag gillar en person och idag fick jag reda på att han tycker desamma om mig! Du vet vem du är!

Sen så har jag träffat en tjej som är helt underbart härlig :) Hon är så snäll och rolig. :) Vilken kompis!

Pernilla!
Första intrycket på dig var klassens bitch och ska alltid vara i centrum, men jag hade helt fel du är en rolig och snäll flicka som är social och helt otroligt knasig hehe!
och har en sångröst som ingen annan har! Härlig! Riktig musikaltjej!


Kan man ha sån lycka med sig?!
Ja det kan man beviset är den här dagen!


Tack för att du gjorde min dag happy! <3
25/9-2006

Kommentarer
Postat av: pernilla

va söt, tack vännen. love

2007-12-07 @ 09:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback