19-08-07

Idag har jag varit med Mathias, som jag har agt förut är en helt underbar kille! :) Vi skulle gå och kolla på "96 jeans" jag skulle köpa ett par som jag också har gjort med Mathias skulle bara prova ett par och så sätter han på sig byxorna, efter ett tag så hör jag honom säga lite tyst stephanie kom hit, jag kollade in och då fick han inte av sig byxorna eftersom de är så smala vid fotkanten, vi drar och sliter i byxorna för att få av honom dom.. Det måste sett roligt ut utefrån eftersom man kan se våra fötter springa runt därinne.. Hahahah! Efter typ 10 minuter fick han av sig dom på något konstigt sett och vi kunde snabbt gå därifrån utan att någon skulle tycka det varit konstigt att vi hoppat runt på ett ben inne i omklädningsrummet.. :P Haha!
Efter att ha provat och köpt byxor åkte vi vidare till  Gamla stan och när vi sitter på cafét så börjar en orkester spela "den blomster tid nu kommer" men halllllå det är sista dan på sommarlovet så vill man inte höra den låten!
Uch!


Jag har sagt att mitt sommarlov inte varit så roligt men nu senaste tiden måste jag säga att jag haft det "förjävla nice"... (haha) Träffat massa nya människor och jag har fått göra det som jag typ har velat göra på sommaren..Bara sitta på en ö mitt ute in the middle of nowere..ta en cigg, hjälpa folk som är i sjönöd typ att mortorn inte startar och sen att man själv hamnar i den situationen, Efiks land: Vi har varit ute med båten och hoppat på säkert 2 meter stora vågor och så stannar vi till på en ön och när vi ska därifrån så har vi ingen bensin kvar i båten så vi börjar gå på ön för att hitta någon, vi får typ 2 liter bensin av någon gammal gubbe och vi sticker vidare men vi hinner inte så långt först den bensinen också är slut och det är inte en ända jävla båt så långt ögat kan se, så där sitter vi Erik och jag och bara glor tillslut ser vi en båt långt bort och vi börjar skrika och kasta med den ända åran vi hade...Tillslut kom dom och hämtade oss och släppte av oss i viken, då var det bara hoppa i och börja simma in med båten, Dom som hade hjälpt oss skrattade lite... Men jag säger bara det var gör man inte för sjönöd?! Hehe!

Dygnat har jag gjort några nätter också bara suttit upp och bara haft det as roligt med sköna människor!

Sen så har jag ju självklart hittat en kille också! En kille som jag verkligen gillar och jag hoppas att han gillar mig lika mycket tillbaka, Trodde aldrig det skulle hända något mellan dig och migmen nu är jag så jävla glad att det blev så...
vad mer kan jag säga....Det pirrar varje gång jag ser dig, och jag kan inte sluta tänka på dig M .


Kommentarer
Postat av: Nickie

Stephaniiiiiie! Du har verkligen börjat komma igång med din blogg älskling! <3

2007-08-22 @ 17:58:28
Postat av: Malin

Det är så roligt & läsa din blogg. Kan inte du skriva lite oftare :)

2007-09-07 @ 10:36:33
Postat av: Nickie

Hallå Steph! Lite uppdatering skulle inte sitta helt fel! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback