Vad behöver jag tänka på i framtiden?

Stjärnan XVII


En inre fred, sinnesro balans mellan tankar och känslor, huvudet och hjätat de medvetna och det omedvetna. Hit kommer du som regel efter en krävande process, efter det att du har låtit det omedvetna berättat för dig vad du bör ta tag i av fruktan, smärtan, sorg eller andra utmanade känslor. Det här kortet visar till den läkande precessen som äger rum när du tillåter de undermedvetna att tala till dig, tillåter dig själv att låta obehagliga saker komma upp i ljuset. Så att du kan jobba dig igenom den. Här har du full visshet om att vägen till ljuset går igenom mörkret att ditt undermedvetna rymmer med alla de nycklar, de gömda skatterna som behövsför att låsa upp dörrarna till ditt sanna jag, här vilar du i hopp, frid och i sanning. Människan har i alla tider kikat upp i nattens himlavalv för att finna ledstjärnan fysisk eller självsligt. Stjärnorna kan förmedla en känsla av att man har en del av sig själv där uppe i himlen och så är det, vi har alla en inre stämma, en ledstjärna som kan visa oss vägen. Utmaningen kan ligga i det att höra, vilja se kursen och ta konsekvenserna av att följa den, ju mer du kan rymma från allt som kommer upp från det omedvetna desto klarare blir din intiuition, du kommer att se tillvaron från en plats där känslor och tankar är det de är samtidigt som du vet att du också är något mer.


Här är svaret på min fråga: Vad behöver jag tänka på i framtiden?

I hälsingland så tog vi fram tarrot kort och jag frågade den frågan, här fick jag mitt svar. och så som jag tolkar den så vet jag precis vad jag beöver tänka på. Ni som har läst svaret som jag fick kanske tolkar den helt annolunda men jag kanske hittade min ledstjärna i den här texten och kom fram till mitt svar,

Tack Ingrid för att du visade mig det här, och tack allihopa för att ni stöttade mig så mycket där uppe! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback