SKIT

Hittar inga ord hur arg och ledsen jag är...Jag vet att mamma bara vill mitt bästa men hon visar det på ett jävligt fittit sett. Det ända hon kan säga till mig är, Stephanie du är så blek, fan va finnar du har fått, du röker, och umgås med helt fel vänner...Men alltså va fan får hon allt ifrån, och nu har hon tvingat upp mig till Bollnäs för att jag ska vara med familjen, min ända lediga vecka så ska jag åka upp dit, jag som hade planerat så mycket annat precis så här sa hon " Jag har en ORDER till dig och det är att du ska med upp till bollnäs på tisdag och så åker du hem på fredag, du måste komma ifrån sthlm och se något annat, få frisk luft " en order vad är det att säga? Jag älskar verkligen min mamma det gör jag men alltså hur hon trycker ner på mig, och sen att hon vill att jag ska betala min biljett själv någonstans som jag inte ens själv vill åka till där sa jag verkligen ifrån, jag sa till henne att om jag ska med, så får du betala...Jag vill verkligen inte åka dit, jag vill vara med mina vänner här hemma!!!! Njuta av min första och ända vecka semester...

De här suger!! Men jag får väl åka upp dig vara social mot alla gamla kärringar och alla småglin lägga på ett fejkat leende och se så glad ut som möjligt, men grejen är att jag vet att mamma kommer börja klaga på mig när jag är där uppe också...." Stephanie bit inte på naglarna det ser nervöst ut", "Stephanie, prata lite då" , " Stephanie hjälper du till med allt det här" , "Stephanie Stephanie Stephanie!" Jag blir galen!!! Och för att vi bråkade idag så har hon gjort min favorit maträtt och berättar för mig att "jag är orolig för dig" .. Orolig för vad då? att jag ska jobba ihjäl mig? Men mamma det är du som har sagt till mig att jag ska jobba så mycket som jag kan och ta alla pass du kan, och det som jag gör med min lön har inte du med att göra för det är jag som jobbar och sliter för dom du behöver egntligen inte ens veta hur mycket jag får i lön för då kommer der snart, " Vad har du gjort med alla dina 1000- lappar?"  Jag blir så trött på dig, du ska vara här och stödja mig, jag är ungdom man kan inte vara på det bästa humöret hela tiden...

Och när jag träffade henne idag, och hon kramar mig och säger gud vad du stinker rök...
Men mamma jag har inte ens rökt idag, hon röker själv så det kanske är hon som luktar äckligt...

Kan någon berätta för mig vad man ska säga till ens förälder så att dom blir stolta över en, man sliter som ett djur för att man ska göra henne glad men det som man får tillbaka är mest skit, och jag tar illa upp när du (mamma) säger så till mig...


---------------------------------------------------------------------------

Fikade med Mathias idag iaf, det var jätte mysigt...Känner verkligen inte dig så bra men jag har iaf fattat att du är en helt underbar kille!   :D Hihi! 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback