Snack....

Såg en helt underbar film för någon dag sen, "Dreamgirl" Har ni sett den?! jag rekomenderar den verkligen....

En film med mycket musik och eftersom jag går musikal så älskar jag såna filmer..I rollerna är det beyoncé, jennifer hudson, Eddie murphy, jamie foxx....M.fl.

En låt som jag verkligen fastnade för den är så fin, :

You want all my love and my devotion
You want my loving soul right on the line
I have no doubt that I could love you forever
The only trouble is, you really don't have the time
You've got one night only, one night only
That's all you have to spare
One night only, let's not pretend to care
One night only, one night only
Come on big baby come on
One night only, we only have 'til dawn
In the morning this feeling will be gone
It has no chance going on
Something so right has got no chance to live
So let's forget about chances, this one night I will give.....

Det är Jennifer hudson som sjunger den låten, den lugnaversion man ryser i hela kroppen när man lyssnar på. tänk om man bara hade en natt?!


Idag vann Irak fotbollen,  har aldrig sett så mycket människor på plattan samtidigt....Alla skrek, tutade , sprang runt med flaggor..Det pinsamaste måste ju ändå vara att turisterna gick runt och filmade och fotade, alltså visst det är kanske ganska stort men är det något som man måste ha på film?! Kanske vad vet jag, turister ska ju ha allt på bild, är vi svenskar så när vi är i andra länder? Jag försöker alltid tänka på det iaf. att inte springa runt med kamran och kartan i högsta hugg och fota alla som går i min väg, om det verkligen inte är något som man kunna tänka tillbaka på några år senare :)
Så nu vet ni min teori på det också...

Igår var jag hos min kompis Thomas i tullinge, det var jätte trevligt måste jag först säga..Fast det slutade lite tråkigt..Nickie och jag kom dit och hälsade på allt folk som var där, blandade oss en drink och dansade lite...Efter att ha varit där i några timmar så hör vi att det är någon som har snott en champangeflaska som var thomas föräldrar, vad gör man nu?! Kaoos! Alla började kolla omkring sig men ingen såg någon flaska, Sen hör jag lite senare att det är någon som har snott laddare, mobil, 3 digitalkamrer, 2 parfymer...Alltså vad håller man på med, om man nu får komma hem till en kompis och träffa massa folk så går man väl inte och snor saker?! Jag bryr mig egentligen inte vad som blev snott utan jag blir bara så arg hur man kan göra något sånt, mot en kompis? Sakerna kostade minst 1000 kr styck och hur ska han nu förklara allt till sina föräldrar dom som verkligen hade sagt till att han inte skulle ha fest, och han hade fest men det var för sina vänner..Dom som man verkligen inte tror kan göra något sånt..Festen slutar med att alla sätter sig och typ börjar deppa så nickie och jag funderar på att åka hem, så taxin kommer och vi åker ner till tågstationen, till nattbussen, som ALDRIG ville komma men som tur var så satt det redan 2 personer och killen började spela på gitarren och vi satt och sjöng, tillslut kommer vi på att vi sitter på fel bussstation så vi letar reda på den rätt och sätter oss och väntar, väntar, väntar...Efter 10 minuter ocvh efter 20 minuter till så kom den förbannade bussen!
Centralen: Nicks och jag köper lite fyllegodis och en ramlösa, så kommer det en jävla konstig typ fram till oss, han säger bara " Får jag godis?" Nicks och jag trodde att han ville skämta lite men efter den långa resan tillsammans med honom till V-by då fattade vi att han var så, " jag är törstig" får jag dricka....Jag fryser kan jag få en cigg? kan jag få en tröja, inte din med den andra går bra, då lackade nicks som fan sa hejdå och gick därifrån, JÄVLA TÖNT DU VAR NIKLAS! Du måste nog ändra attityd om du ska få hem någon tjej från krogen.. :P HAHAH!

Tillslut hemma och sägen ser lockande ur! ZzZZZzzzz!!!  :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback