sommar 07

Sommarlov! Det är väl något som man brukar HURRA för, visst klart jag gjorde det första veckan...Men nu när det bara är 5 veckor kvar känns det förjävligt. Jag har bara jobbat hela sommaren och det har varit ett helvete.. :S Visst jag har träffat massa nya människor som jag tycker om jätte mycket men sommarlov då ska man väl vara ledig. Jag kanske har valt själv att jobba så mycket också men mycket av det är press, ni som inte har jobbat hela sommaren bryr er kanske inte, och ni som  har jobbat hela sommaren och är trötta på er jobb förstår mig.

Men sommaren har ju inte bara varit ett helvete, självklart har jag gjort en del roliga saker, jag har varit i Älvhyttan med Linnea en underbara tjej och vi hade det jätte rolig :) Fast vi var så rastlösa dom flesta dagarna.

när vi väl var påväg hem var vi chockade att  vara tillbaka bland alla människor.  ;) Underbar känsla...

Tack Linnea för dom dagarna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback