Fest

Hemma igen efet en helt super kväll med tjejerna..Började med att vi kom hem till Anna och grillade lite drack  vin och satt och kollade på den underbara solnedgången på hennes terrass..och bara snackade girltalk. :)

Anna, Nickie, Sophia, Emma, Erika och jag..

Senare under kvällen kom det fler och fler...och tillslut var vi ganska många som satt runt bordet och bara hade det jätte kul. :D

Johan och Johan som försökte lura i mig att dom var bögar.. men sorry killar gick inte på det.
Killen som gjorde partytricken...Har lärt mig några som jag har fått begäran att bära vidare till nästa fest.
och några till som inte gjorde så stort intryck på mig men som var hur sköna som hellst.

Vid 3 full och glad bär det av till Rasmus Grill, där Nickie och jag åt.. Finns inge godare i det tillståndet.
Tråffade John och simon..hur länge sen som hellst..KUL! KUL!

Tog oss sen en evighet att komma hem..Men som ni sökert vet så känns det ju som det går jätte fort när man vinglar lite hem...Drack mer vin på ballkongen ur Bag in bpxen.. ;P säkert bara jag och nickie som kan komma på en sån äcklig och dum idé men just då klagade vi inte...

Haft en underbar kväll!! Tusen Tack alla!

( Har kämpat med texten för att inte skriva otydligt. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback