22 September * Mysdag*

Hej allihopa!
Livet är allt bra ibland, är hos min underbara vän Hanna på Söder.. ( Har kommit på idag att Söder är verkligen en helt underbar plats..Är så trött på t centralen och alla trånga tråkiga platser..)
Efter skolan var jag på Söder och gick runt med Thomas och tog en fika på Espresso house...
Såg Mikael Nyqvist. :) Haha det är en historia som är värd att minnas..Kollade in i skyltfönstret och när jag hastigt vänder mig om står han där i joggingkläder och tittar rakt på mig.. Inget speciellt men något att berätta iaf... :)

Iaf. back to Hanna.. Är här med Anna och Sandra och ska snart hem till Sandra och äta lite middag och ha en tjejkväll..*Mys*

På menyn står det Pasta med tonfisk i tomatsås, låter verkligen inte så gott men trust me det är verkligen en hit..


Idag är det den 22 september och jag och Martin har varit tillsammans i ett år och 2 månader. :) Blev lite stressat imorse men han var gullig och smöra en macka som jag tog i all fart påväg ner till T banan.. :)
Älskar dig Martin! <3
Du lyser upp mina dagar!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback