23 September

Hade det jätte mysigt hemma hos Sandra igår.. :) Vi gjorde olika frisyrer på varndra ! Försök hålla ett seriöst samtal samtidigt som ni har "mittis" Det går verkligen inte!! Haha..

Somnade för sent och när vi skulle upp kändes det som man hade blundat fem minuter..
Upp 7 och gick till gympa lektionen som Hanna höll i, blev olika bollspel.. :P
Sen har jag haft körkorts teori, den lektionen är verkligen ett skämt.  :)

Nu ska jag snart iväg och ha möte på jobbet..mindre roligt !

Träffade min kusin för fösta gången idag på typ 12 år.. Hon har börjat i min skola, men har inte vetat hur hon har sett ut, så kom hon fram till mig idag.. Hon hade kollat i en gamal skolkatalog eter mig.. Kul Kul!! Hoppas vi kanske kan få lite bättre kontakt med tiden!! :)

Jag har inte skrivit om besöket i Värmland, Mitt projektarbet..." 24 timmar" Vi besökte ett hus i Värmland som det sägs att det spökar i, och visst det hände massa saker när vi var där och jag hade panik ungefär hela resan, tilochmed på vägen hem när man upptäckte mer och mer saker som man såg på bilder som vi hade tagit osv.
Idag iaf så ringde jag ett medium som vi ska intervjua och hon ska få berätta lite saker om vad hon tycker, känner, ser osv...Det ska bli riktigt kul, hoppas bara hon är duktig..Men frågan är om jag verkligen vill veta! Den resan var den konstigaste, läskigaste och spännande resa jag gjort men jag säger jag skulle inte i första taget åka tillbaka.. :)

 Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback