3 BLONDINER I ETT SPÖKHUS

Började med att jag vaknade och var hur trött som hellst, har sovit ungefär 4 timmar inatt, första lektionen på terminen hade jag missat men jag åkte direkt och träffa brudarna Jennifer och Sofie på Medionteket vid halv 11, men det är krångel innan jag väl kommer på bussen in till stan så på vägen köper jag med mig vindruvor och bubbelvatten som lite uppfriskning under dagen.. På medioteket redegerade vi det sista på våran projektfilm. Är riktigt nöjd med vårat arbete, men det är ju alltid tragisk att se sig själv på en egengjord film, man ser ju för taskti ut :P Hahaha!

Dax för lunch då åt vi i den nya resturangen som Sofies chef precis har köpt, SUPER GOTT ! Fick se köket och han berättade vad han tänkte göra och fixa om.. Det kommer bli hur bra som hellst

Back to work, nu var det bara det sista kvar att fixa till i filmen, och efter en hel dag på 6 timmar höll vi filmen i handen

" 3 BLONDINER I ETT SPÖKHUS! "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback