MÅNDAG 12 Januari

TUSEN TACK SOFIE FÖRHJÄLPEN <3


Så tack igen Sofie för ett underbart jobb!

Första dagen i skolan har varit jätte roligt. :) Kul kul att se alla igen.. :D
Efter skolan gick vi till stammis cafét Italien Coffee Bar, och pluggade till historia provet på onsdag.. :S Lite smått panik men jag ska nog klara det här också ! Efter det åkte jag hem och åt middag. Sallad! :)

Sen ringe Emelie och frågade om jag skulle med och fika inne i stan.. Så vi åkte in till Fridhemsplan och tog en varsin kaffe.. ( Kommer inte kunna somna på ett tag nu ) Haha !

Och nu har jag kommit hem och måste somna men det är lättare sagt än gjort.. :P Börjar kl. 8 imorgon bitti :S SUCK!!

Men det jag ser fram emot imorgon är första danslektionen på terminen...Hur kul som hellst !




Kommentarer
Postat av: Sofie "soffan"

Postat av: Sofie "soffan"

Men herregud, här ska man kommentera, och så kommer man åt kommentera-knappen innan man ens hunnit skriva nåt! ^^

Men skulle iaf säga att det bara var kul att pilla på din blogg! :D

Puss sötnos<3

2009-01-12 @ 23:42:10
URL: http://frickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback