Onsdag (Don´t look back in anger .)

Hejhopp!!

Har sovit hela dan idag vaknade vid halv 4.. Då har Marin kommit hem från skolan och sitter vid datan. Är lika trött nu fast jag sovit några fler timmar än vad man egentligen ska göra under en natt. :)

Sen åkte jag hem.. :S Satt hemma och hade det tråkigt, och var fortfarande jätte trött..
Då ringer mobilen, och eftersom jag har lämnat in min telefon på lagning så har jag inga kontakter kvar, så ett nummer som jag inte känner igen ringer och jag svarar, då hör jag bara den underbara musiken live från Oasis konserten i mitt öra...
Min vän Albin är där och ja sa till honom att om min favorit låt spelas så måste du ringa..

Gitarrsträngarna gjorde ett underbart ljud och jag ryste till i hela kroppen..
Jag hör hela publiken sjunga med.. Ångrar verkligen att jag inte köpte biljetter..

Men jag fick iaf. höra min låt live..!! Tack Albin för att du ringde...!

Nu kan jag somna sött och drömma att jag är på konserten!



Don´t look back in anger

Slip inside the eye of your mind
Don't you know you might find
A better place to play
You said that you'd never been
But all the things that you've seen
Will slowly fade away

So I start a revolution from my bed
'Cause you said the drinks I had went to my head
Step outside the summertime's in bloom
Stand up beside the fireplace
Take that look from off your face
You ain't ever gonna burn my heart out

So Sally can wait, she knows it's too late as we're walking on by
Her soul slides away, but don't look back in anger
I heard you say

Take me to the place where you go
Where nobody knows, if it's night or day.
Please don't put your life in the hands
Of a Rock 'n Roll band
Who'll throw it all away....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback