Söndag ( 25 Januari )

Har varit med Martin hela helgen, det har varit jätte mysigt.. Vi har inte setts på några dar under veckan.
Men annars så har jag bara jobbat, ingenting speciellt har hänt, mer än några småroliga kunder.
Alltså vissa personer har verkligen ärtor till hjärnor. 

 
Men nu är det en ny vecka och dagarna går mot ljusare tiden ! Är så trött på mörkret !
Ge mig sommar och det är nu !


Några saker att se fram emot :

1 Februari FFFM på Björkan
14 Februari Alla <3 dag
16 Februari Jag fyller 19 år!
22 Februari Martin och jag firar ett och ett halvt år <3
23 - 28 Februari SPORTLOV

5 Mars STUDENTBAL

5 Maj STUDENTSKIVA
8 Maj Slutproduktion premiär

9 Juni STUDENTEN !!! :D

PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: Sofie "soffan"

Haha ja dör Stephanie:D

"ärtor på hjärnor"

ärtor TILL hjärnor ska det vara sötnos :D

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback