Helgen.

I lördags var vi hos Sandra och firade henne, var verkligen jätte mysigt.. Åt middag och förade lite innan utgången. Tyvärr blev det ingen utgång för mig för jag skulle jobba på söndan..

Utav mig, Sofie, Jennifer och Hanna fick Sandra ett presentkort på 400 kr på pärlshopen ett jätte bra tips på present om man har en släkting eller vän som gillar att pyssla och göra egna smycken.. :) Men ingen utav oss hade några pengar sista veckan innnan lön så vi skrev ett lite pyssligt rim

" Nu i dessa ekonomiska kriser, har det mesta för höga priser, men när pengar kommit in, blir vår gåva genast din! "
 För att förklara att hon skulle få presenten när lönen kommit,

och sen ett rim för att förklara presenten lite
" Nu när du 19 fyller, det här din dag förgyller, nu kan du knåpa och pyssla för vi vet att det ä din favorit syssla "

Haha rim gjort på 10 minuter av oss.. Så kanske inte så dåligt :P Hihih! (A)



Annars så har jag bara jobbat i helgen, köpte två tröjor från JC vi har ju världens rea nu.. Halva rea priset ! 
En lila långarmad tröja och sen en helt vanlig vit långarmad.
Fick fronta i butiken ( = fick hänga om i butiken till den fina vår collektionen som kommer nu ) SUPER KUL! :D

PUSS OCH KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback