Måndag ( Update )

Way out West! Jag och Linnea har vunnit biljetter dit.. :P Så den 13 åker vi till Gbg och ska kolla in Lily Allen och Robyn,
Det ska bli stört kul..
Vi har fortfarande ingen boende men i värsta fall får vi väl sova på en parkbänk..
Det är ju Linnea och mig som vi pratar om.
Det är verkligen något som jag ser fram emot.
Linnea vann dom genom att skriva om varför hon handlar på Jc och varför hon vill på festival. Texten lät såhär :
"  När det är sommar, sol och nice
 väder vill jag klä mig i Jc schysta kläder,
 jag blev inte drottning på skolans bal,
därför vill jag kicka- ass på festival ! "


Haha Du är grym Linnea! :)

Men sommar har ju bara börjat och jag har gjort lita saker fast jag för mesta delen bara jobbar.
Jag har varit på grönan med Hanna, Nina, Pernilla och Marcus..Åkte inte Insan, det säger ju sig själv att den ska man inte åka. :P Feg som jag är.. Men jag åkte katapulten, det gjorde jag för dig Hanna! :P
Jag vann även 2 kg Plopp :P  Stört kul!

En natt för några dagar sen var Jag, Sandra och Hanna och tog ett nattdopp på kärsön, det var hur mysigt som hellst, sen så mötte vi upp några kompisar till Sandra och spelade strandvollyboll utan vollyboll, det blev en hård fotboll.

Har haft en vecka semester då låg jag bara i solstolen och pressa pressa pressa, tyvärr känns det som att den brännan har försvunnit nu.. :S Hoppas att det fina vädret kommer tillbaka nu v. 29 då jag får semester igen .

Shoppat har jag också hunnit med, jag jobbar ju som sagt i en klädbutik.
JAg har handlat en ny kjol ( En svart midjekjol med knappar hela vägen ) , ett linne ( lite löst, som är vitt och så står det med blå suddig text, Diesel i stort och smått) och två T-shirts med urrigning i ryggen.
(En blå och en vit med rosa ränder på) =)





"Yeah it makes me smile, yeah it makes my smile"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback