Tisdag ( Gyllenbrunfärg)

Nu är det min tur att vara sjuk, vilket verkligen är jätte tråkigt..Hatar att bara ligga hemma, tråkiga program på tv och man har kollat in alla hemsidor som man kan tänka sig på internet. Men jag har iaf. pluggat som fan, har skrivit klart två arbeten i Historia och tänkte att jag skulle skriva svenska arbetet så har jag börjat på det, men det är verkligen så tråkigt..

När jag vaknade imorse, fick jag chock att det var så mycket snö ute, jag som verkligen trodde att våren var påväg nu.
Hoppas snön förvinner snart igen, tänk va bra det hade varit om snön kunde försvinna och man slapp alla jävla slask, det är så grått och blött. :S Usch!

Igår klarade Hampus uppkörningen, nu får vi se om han klarar skrivningen på onsdag. Fan va nice om han gör det.. Personlig taxi. ;) Haha! Tur att ha körde upp igår och inte idag i detta hemska väder.

Igår kollade jag lite på resor, jag och Martin har funderat på att åka utomland.. Vill verkligen åka till solen..Stranden och solen som bränner på kroppen, en gyllenbrun färg, bara ha en klänning på sig på kvällen, kristallblått vatten och massa färggladafiskar. . Dröm dröm dröm...  Snart måste drömmen gå i uppfyllelse.





Somewhere over the rainbow
Blue birds fly
And the dreams that you dreamed of
Dreams really do come true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback