Måndag ( Slut Snart )

Fy fan för att vara magsjuk, jag vill inte ligga hemma längre, vill vara i skolan och umgås med vännerna..
 Nu är det inte lång tid kvar i skolan..
Den här veckan är det sjukt mycket som händer. Både roliga och tråkiga saker.

Måndag : Jag ligger hemma och är sjuk, medans alla är i skolan och fikar med Patrik (Religionlärare)
Historia redovisning som jag missar, Harriett kan inte vara glad på mig nu.
Sista lektionen fika med Hedde och prata om slutproduktionen.
 
Tisdag : Plugga, plugga plugga till sista proven. Fika med Birger.

Onsdag: Sista chansen för sångredovisning. Måste lära mig låtarna nu.
Sånguppvisning med Linnea. Fika med Harriett.
JAG SKA SPRINGA VÅRRUSET!! Hahaha!

Torsdag : Omprovsdag, Skriva Psykologiprov för att inte gå ut med ig i den kursen. Betygssnack i Naturkunskapen.

Fredag:Fika med Helena (Danslärare)

Lördag: Jobba och sen till Jessica och Linda för att fira 20 åringen och 18 åringen

Söndag: Jobba heldag..
Mycket fika i veckan.. Mår illa bara jag tänker på det. :S

En hel till vecka har gått och dagarna blir mindre och mindre.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback