Måndag ( Ibland är kärlek lätt.)

Då var föreställningarna igång.. Jag är så stolt över alla.. Alla är verkligen så duktiga, och
jag är glad att jag hamnat i en sån fin klass som er ! <3
Hur kommer det kännas att stå på egna ben i höst? Vill inte ens tänka på det. Inte nu, den dagen kommer och jag vet att det kommer komma många tårar från mig, under den här tuffa tiden med musikalen så har vi verkligen kommit varandra ännu närmre, och det är jobbigt att den tiden ska vara i slutet av dessa fina 3 åren..

Freeze a moment, it ´s never been better.
im gonna freeze the moment while we're together

Ikväll hade A gruppen (I roll) premiär och det gick så bra, och jag klarade solot för första gången..
Vet inte hur det lät men jag satte iallafall texten.

" Ibland är kärlek lätt " ja så börjar låten, och ibland är kärlek lätt men ibland är den inte så lätt som man vill att den ska vara..

Saknar min älskling så mycket, har inte träffat honom på flera dagar nu.. Och varje dag känns det att det är något som fattas.. Innan varje föreställning pussar jag hjärtat som sitter på mitt halsband och på så sätt får jag styrka och lycka som om det är du som är där och ger mig en kyss och säger lycka till.

Du är min älskade, min ögonsten, min lycka.

I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me

Imorgon är det föreställnig kl 13.00 Tagga, tagga, tagga!!
Dax att sova efter en lång dag!
Puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback