Lördag ( Dagen )

Idag har det varit klubbdag på Jc och för er som inte redan är vän med JC vällingby på Facebook, bli vän med oss nu direkt!

Klubbdagen gick hur bra som hellst, soft belysning med disco kula som startade festen.
Anna och Annicka var levande skyltdockor och skrämde folket som gick förbi, och dom fick minsann kunderna att prata och skratta! Makeup store var där och sminkade oss hur snygga som hellst.

Fest musik på högsta volym. Helt enkelt en lyckad "för fest" på Jc med massa bra rabatter.. :)

Ikväll har jag varit på filmkväll hos Emelie och Robin. :) Mys!

Efter en lång dag är det äntligen dax att sova, är hur trött som hellst! Fast klockan bara är barnet. ;)


God natt!

Imorgon ska jag träffa Nickie och kolla balklänning till hennes slutbal i skolan! :) och sen ska jag träffa min älskling. ♥





  

 


Pssss. God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback