Tisdag ( )

Ush! Har blivit sjuk och tror dessvärre att jag har råkat ut för svininflensan.. Ont i hela kroppen, och har knappt kunnat röra mig dom senaste dagarna, men nu känner jag att jag börjar må bättre.

Börjar verkligen tröttna på alla tv-program nu och det går repriser av allting på morgonen och sen på natten.

Blir nog att hyra film ikväll att se efter Desperat housewifes. Yhaaae!


Melissa Horn konserten var helt underbar jag började gråta efter tredje låten.. Sen grät jag resten av konserten, inte av sorgsna tårar bara utan av glädjetårar också. Hennes musik är helt underbar !

Sen gick jag och Linnea och tog en öl på Söderhof, det var första gången på typ en månad som jag och Linnea träffades, så det var mycket som skulle berättas..

 

En fågel viskade i mitt öra att Linnea har skaffat flickvän?
(Något som stämmer Linnea?) Haha!

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

JAPP JAG ÄR GIFT NU! :D

Postat av: Stephanie

Hahaha!! Äntligt. ;)

Pusspådig!

2009-11-19 @ 01:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback