Lördag ( Mjölkat kossor )

Hänt väldigt mycket senaste tiden, men orkar inte kolla tillbaka i dåtiden så därför ska jag ist berätta vad jag gjort idag..
Jag är i småland hos Nickie och Sigge, alltså på landet.. Det är hur mysigt som hellst och idag har jag varit och hälsat på i laggorn. Mjölkat kossor, hoppat i hösäckar, hälsat på dom söta kalvarna och trapmat i koblajja. :P
Hahah! Stört kul!

Idag är det tyvärr tråkigt väder det regnar och blåser, men det räddar vi med Beckfilmer och pizza. :)

Trodde aldrig jag skulle säga det här men tyvärr saknar jag i sthlm.. Skönt att komma ut till frisk luft och tystnaden. :)

Saknaden kommer väl om några dagar..

Nu ska jag, kom ihåg jag köra iväg och köpa pizza. (Sigge vet bara inte om det än) Haha!!



p.s. Jag fick en kommentar på (måndag igen), vem är du som skrivit det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback