Måndag ( Inne i stan )

Igår var jag inne i stan på mellandagsrean helt kaos! De är ganska roligt att se hur alla sliter och slänger.
De var en tjej speciellt som låg på bordet med jeans och kravla runt där.. Hahah! Ja jag skrattade och gick och kolla på annat.

Sen så måste jag tycka till om en sak, jag älskar verkligen barn men barnvagnar + mellandagsrea passar inte ihop. De är redan super trångt och man kan bara gå åt ett håll i dom små gångarna och så kommer barnvagnar som inte kan vända om i dom trånga utrymmerna, så då trycks man själv in i hyllorna och kläderna som hänger på väggarna. helt sjukt inne i stan igår.
Fick höra av min bror också att inne på Carlings så slet tjejer i kläderna som andra stod och höll i.
De är kul hur galna vi blir när de är rea.. hahah!


Men jag hittade iaf lite grejer inne i stan igår, dessvärre inte på rea.

Rouge, flytande eyeliner, hörlurar till Iphone och snyggaste BH från Gustaf Mellbin.


Undra om man ska in och kolla lite kläder till nya jobbet
Ledigheten slut snart 3 januari börjar jag nytt jobb!
Känns hur roligt som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback