Måndag ( igen )

Då var det en ny vecka :) Skit vad snabbt det går..

Helgen var rolig, I lördags var jag och Anna på Experience.. Dansa järnet!
Söndag tog jag det bara lugnt med Martin.. Behövde verkligen det!

Jag har köpt nya skor igen :$! ( Bilder kommer ;) )Hahaha!

8 Dagar kvar tills jag fyller 20 år, har nog aldrig längtat så mycket efter en födelsedag. Ganska sjukt jag blir ju bara äldre och äldre. Men äldre än 20 behöver man kanske inte bli.

Idag pratade jag med Linnea för första gången i telefon efter att hon åkte! Ohh va jag saknar den människan. Var så roligt att höra hennes röst igen!

Kollade på gamla bilder från skolan idag...Börjar förstå.. Allting...Finns inga ord.. :(






Melissa Horn- New york
Så himla fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback