Fredag / Lördag ( Hit och Dit )

Ja man mådde som man förtjänade påvägen hem..
Usshh! Bakis och trött.. 5 timmars bussresa var ju inte riktigt de man behövde..
Men de var de värt för fan va roligt jag hade de på Nickies studentmottagning. :D

Och när man kom hem var inte älsklingen hemma.. La sig i sängen alldeles ensam.. :( Mindre roligt.
Men imorgon kommer han hem. Wiee!

Lördag :
Bror, Jessica och jag gjorde en otroligt rolig spårad grej..
Efter en trip till Kista bestämde vi oss för att åka ner och säga hej till Alexander och gänget.. 
Så efter några timmar var man nere i småland igen.
Pussade på Alex och sen hem... Hihih...
Spontana grejs Is the shit!

Musiken dunkade hela vägen.
och fjärilarna flög runt i magen.



Med nybäddade lakarn ska jag lägga mig nu.. :)

Go natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback