Onsdag ( Snart påsk / Första kladdkakan )

Fick reda på att det snart är påsk.. Och efter Sandras och Linneas fina påskris, vill jag också ha ett.. Så nu har jag blåst ägg, och ska bara måla dom snart och sen ska dom upp i riset. :)

Hur fint som hellst.. :D

Med äggen bakade jag för fösta gången en kladdkaka.. Det gick hur bra som hellst... Eller den ser fin ut iaf.







<----------->


'Cause I'll doze off safe and soundly
But I'll miss your arms around me
I'd send a postcard to you, dear
'Cause I wish you were here

I'll watch the night turn light-blue
But it's not the same without you
Because it takes two to whisper quietly

The silence isn't so bad
'Til I look at my hands and feel sad
'Cause the spaces between my fingers
Are right where yours fit perfectly.

- Owl city- Vanilla twilight -

Tänker på dig när jag hör den, du vet vem.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback