Söndag ( Norge minisemester)

Jag flydde till norge med Hanna och har varit här i 4 dagar nu... sån ångest att åka hem.. Jag vill flytta hit!!

När Hanna och jag satt på bussen så började vi skicka en saga till Linnea vi skickade ett sms i halvtimmen typ.. Sagan slutade med att jag och Hanna stod i dörr öppningen till Cafét som dom satt på.. Linnea hade verkligen ingen aning!! Hahahah! vilken suprice..

Vi har verkligen haft hur mysiga dagar tillsammans.. Torsdag blev det hemmakväll med massa vin och update.

Fredag dag jobbade Linnea och Sandra så då hade Mimmi, Hanna och jag en dag på stan.. och vi hittade både in till stan och hem utan problem jag måste säga att jag är riktigt stolt!
Kvällen drog jag och Sandra till ett Salsaställe, och vi var verkligen amatörer så vi gick vidare till Yazy.. Där spårade vi totalt! Fick igång dansgolvet och hade verkligen hur roligt som hellst..
Sen kom vi hem till vännerna som var minst lika fulla som oss.. Hahahha! Alltså Sandra vad hände den kvällen?!
STÖRT ROLIGT!

Lördag, vaknade upp och började dansa i soffan.. Hur fan kan jag vara pigg tänkte jag.. på med kläderna och åt frukost.. Sen var det ut på stan igen!
Linnea säger Kebab! självklart! Sjukgod bakismat..

Sen höll alla på att somna så dom gick hemåt och skulle sova medans jag och Sandra skulle gå på en runda och få tillbaka grejerna som vi tappat från gårdagen..

Sandra tappade sin plånbok och jag min halsduk.. Men inge fynd på den fronten.. Hahaha! Sen blev det en fika.. efter en härlig dag på stan, gick vi hemåt. :)

Myskväll, men melodifestivalen!!

Då ringer telefonen ochsäger att plånboken är upphittad..
Vi springer dit och hämtar den.. :D Yheeea!!

Chilatte och kvällspromenad.. :) Ohhh!! Deaptalk med Hanna om både de ena och de andra..

Hem till värmen! God natt, trodde Sandra ja.. Hahaha! 50 minuter ligger jag och Linnea och drar scener från sunes sommar..

KLASSIKER!! :D <3

Idag har vi varit ute hela dagen, gått och gått och gått.. Det är så fint här!!
Nu sitter vi och har lite spamys och snart ska vi äta lite middag och sen till bussen. :(

Det har verkligen varit en jätte mysig minisemester!
Kommer sakna Linnea och Sandra så sjukt mycket, men jag kommer också sakna Norge.

Tack för dessa dagar Linnea, Sandra, Mimmi och Hanna! <3

" Inge konstigt alls" " Hahaha, inge konstigt alls" 

" De där stod inte i manuset"

" Mac Donalds är ju svenskt"

" Jag mår sådär SKANK, nej föresten jag mår SWEET "










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback