Lördag ( Smålandsresan )

Min smålandslåt denna resa ;P




Rätt sliten efter 6 timmars bussresa, men de var det värt. När jag är framme i värnamo ser jag Nickie stå där.
Slänger väskorna på gräset och hoppar upp i hennes famn.
 Saknat henne som fan!
In i bilen och iväg ännu längre ut på landet.
Lugn kväll, med hysteriskt skratt och tysnad utomhus.

Blev väckt på morgonen av sigge som undrade om jag skulle med och jobba.
Vände mig snabbt och somnade om. Hihih!

Dagen umgicks jag med Nickie.. Systembolaget och sökning efter gummistövlar. Men misslyckades med sökningen.
 Inga rosa gummistövlar här
och då är man ändå i samhället som lever i gummistövlar. Trodde jag ja.
På kvällen fick jag de bevisat att de inte stämde.
Fest i logen, de var en upplevelse jag aldrig kommer glömma.

I bilen " Nu är vi snart framme! säger Natte.
" Men vi är ju mitt ute i skogen"

Inte en gatulampa bara ett stort stort hus med massa folk och hög musik.

Inne på stället möts jag av glada männsikor. :) De var som en stor hemmafest, fast på krogen.

Hur skönt som hellst. 4 dansgolv och massa rööjj!

Baren besöktes och klackarna blev lättare att gå i.
Rööj rööj hela kvällen med bara glada människor!

Idag har Nickie och jag legat i varsin soffhörna och kollat " My sweet 16 "

Mddag blev pizza, Nickie beställde nog den konstigaste pizzan jag sett.
Tro det eller ej men kebabpizza med pommesfrites.
2 dansfilmer och godis.
"Step up" och " Honey"

Blir galet sugen på att börja dansa igen! Vilket jag bara måste göra.
Ska kolla skola direkt när jag kommer hem igen.

Imorgon blir de roadtrip till Stockholm igen.. Tråkigt att åka hem kommer saknar tillbaka som faen!















Tack för denna gång Nickie och Sigge!
Ni är underbara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback