Tisdag ( Dags att börja jobba igen )

God morgon!
Sitter och äter de hembakade brödet med en kaffekopp och bara njuter!
Ska snart fixa iordning mig och åkta till jobbet.. Känns hur konstigt som hellst eftersom
jag varit först sjuk och sen ledig så jag har inte varit där på en vecka nu.
Men de har nog inte hänt så mycket på en vecka förutom nya kläder såklart!

Juste, har klippt av mig en större del av mitt hår.. Har varit panik dom här dagarna nu, de är så otroligt kort eftersom jag är så van och verkligen vill ha långt hår.. men nu har jag inte de längre, de blev någo missförstånd hos frisörer och jag fick inte chocken först jag var hemma.. Men som många har sagt.. De växer ut!
Men ni kanske förstår hur jag menar iaf!? :)
Är man hårnörd så är man.. Dom första dagarna så var de ful om jag hade de uppsatt i "svans", knut, utsläppt..
Allting var så fult! Så de blir verkligen en utmaning varje dag för att jag måste fixa håret på någolunda sett!


Tyvärr har jag inte bild på de nu, lägger upp senare!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: guevacci

Hejsan, planer för kvällen? :)

Postat av: Thomas

Jag fattade inte att det var frisören som hade gjort ett misstag igår. Gud vad hemskt! .. men det kommer bli spännande att se förändringen. Hur kommer det sig att han trodde att han skulle klippa av så mycket?

puss

2010-11-06 @ 10:40:44
URL: http://gulaclementiner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback