Onsdag ( Alltså de finns verkligen roligare saker än att bara ligga hemma.. sjuk!! )

Fortfarande hemma sjuk.. De är verkligen inge roligt.. men känner mig bättre idag iaf.
Ögoninflammationen har börjat gått över och
huvudvärken som jag haft i 3 dagar nu börjar nu så småning om försvinna..
Hoppas verkligen jag mår bäst imorgon, vill verkligen till småland vill inte stanna hemma..

På torsdag är de då planerat att jag och Alexander ska åka ner till Småland och hälsa på släkten där nere..
Det ska verkligen bli super roligt och lite nervöst eftersom de är först gången jag träffar några av dom.  :)







Kommentarer
Postat av: luffi

Kul att du är med, det är många som är med idag! =)



ledsen för segt svar, men hinner inte svara så mycket på dagarna så det kommer svar på kvällen... hoppas inte det gör något!?



ha en fin kväll! Kram Luffi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback