Fredag ( Tummen Upp )

och så var veckan snart slut... Jobb jobb jobb hela tiden!
Men igår var jag på arbetsinterjuv för ett annat jobb.. :) Det var något spännande..
Var jätte nervös när jag åkte dit, kändes inte riktigt att jag fick fram allting som ville berätta, men det blir intressant och se om han kanske hör av sig idag.. ?! Allting kommer gå jätte snabbt om jag ska tillbaka eller inte!

Idag är det fredag iaf, och idag kommer Alexanders syster och kille upp och ska bo hos oss i helgen!:)
Det ska bli jätte kul att äntligen få träffa henne!

Sen så kommer Nickie också upp till Sthlm, allting händer samma helg.. Vill ni inte vara kvar i småland?!
Det ska bli sååå roligt och underbart att få träffa Nickie! :) Man ses ju inte så ofta när det är antal timmar att köra eller bussen!

Har jag berättat att jag och Alexander nu har beställt soffan, leverans tid inom 4 veckor! :) Wiiie!
Och så ska vi köpa lite nya gardiner osv. till vardagsrummet!

Idag ska jag också träffa Nilla! :D Wiiee!! Hon har börjat plugga till Nagelteknolog så hon jobbar inte så mycket längre.. Tråkmåns! Men idag är det hon och jag som stänger! :) Det kommer kännas som gamla tider! :D

 

hihihiih

Gamla tider var det ja.. Mååånga år sen!
Jag , Sofie och Linnea! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback