Torsdag ( Quadro Divasoffa )

Igår kom mamma och hämtade mig från jobbet,
och så övningskörde jag lite.
Alltså hur snäll är inte min mamma?!
Efter en lång dag på jobbet och föräldramöte
så orkar hon övningsköra med mig :)
Själv var jag kanske lite halv konsentrerad..
11 timmar på jobbet och sen sätta sig i en bil i mörkret.

När jag kom hem var jag ju bara tvungen att visa mamma tygproverna
på soffan som jag och Alexander ska köpa! :)
Den är otrolig fin men det är inte de lättaste att välja färg och tyg!


(Så här ser den ut men inte rätt tyg. )
Soffan heter Quadro Divasoffa!   


 - Quadro divansoffa

www.braprylar.se heter både affären och hemsidan!


  
Nu ska jag kila iväg och göra manikyr innan jobbet börjar.


Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback