lördag ( vinner bara på de )

Har varit lite dålig på att uppdaterna men mycket med nya jobbet.. Jag trivs hur bra som helst, och ni som inte vet om de så jobbar jag på butiken SALT i stinsen häggvik, en mysig butik :)
Och nu börjar nya kläder komma in och i fredags så fick vi 15 kartonger med nya kläder så jag började mitt pass med att riva ner nästan allting från väggarna och börja omhänging de är super roligt..

Så idag blev jag klar med de mesta ! :)

Jag har också under denna vecka bestämt mig för att fimpa cigaretterna.. Så jag har laddat ner en App på mobilen och har nu påbörjat min nedräkning. Efter 3 månader kan man säga att man är rökfri.

De går riktigt bra hittills och jag ska verkligen klara de.. Är de någon som vill slå vad med mig eller sluta röka tillsammans med mig, så är de bara skriva till mig,
för du förlorar ingenting på att sluta röka du vinner bara!


En tidig lördagskväll men ska upp tidigt imorgon också så dax att sova.


GoNatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback