Måndag ( 10 01 11 )

Vilken helg..

I lördags så träffade jag äntligen Emma som varit bortrest jätte länge.. Kände mig sjukt blek mot henne..Men de kanske är ganska självklart! Vi fikade i kista, MYSIGT!

efter de så mötte jag upp Hanna och Emelie, åkte hem till hanna och lagade tacos.
Började göra oss iordning för utgång.
Jessica och Kajsa kom också. Sen blev de en underbar kväll på underbara bar!
Dansa, dansa och dansa.. :)

Söndags var man lite sliten men upp och äta frukost och iväg till gymmet.
För i fredags skaffade jag äntligen gymkort igen.

Efter gymmet kändes jag som en ny människa.. :)

Idag är de måndag och en ny vecka börjar! Denna vecka jobbar jag kvälls passen och helgen på jobbet.
Ska bli super roligt, men kommer inte hinna träffa Älskling så mycket. :(




Saknar sommaren! Saknar roadtripen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback